Vilken härlig dag!

Gick upp vid halv nio för att pappa och jag skulle ta oss en roadtrip till karlskrona :) När vi beger oss så är de lite dystert, men när vi kört en bit så är de helblå himmel och solen lyser. Man skulle nästan kunna tro att de var vår, men icke sa nicke när vi väl var framme så blåste de kallt så de var tur man hade höstjackan :) iallafall gick vi en runda på stan för att sedan luncha och fika, mycket mysigt. De blev allt lite shopping och en hel del fynd! Även julklapp till min syster, de blir nog riktigt bra!

Dagens höjdpunkt än så länge: Första gången på systemet så står de en tant som tar mitt legg och kollar på, men måste ta upp glasögonen, haha. Fick mig ett gott skratt och ett grattis av tanten ;)

Min Shopping:
en vanlig lite oversize svart t-shirt för 50:- från Cubus
en svart tunika med gulddetaljer och ihopdragen midja från H&M för 100:-
ett svart midjeskärp med gulddetalj på för 99:- från Cubus
en silvrig ring med svart sten för 40:- från H&M
två öronhängen(ett par silvriga och ett par guldiga hängande) 19:- styck från ginatricot
leopardmönstrade stövlar för 80:- från Lindex

Hade kvällen planerad men får se vad som händer nu, blev inte riktigt som tänkt, men de löser sig :) Krya på dig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0