Två dagar kvar

Ja nedräkningen har verkligen börjat, och jag känner de i luften också :) Nu är jag hemma i ljungbyholm för lite fredagsmys för mamsen och lite kalasande. De blir tydligen kycklingwok till middag och sedan chokladtårta, MUMS :) Annars har jag lunchat på stan och nästan köpt en kofta, och blivit lite firad av micke eftersom han inte är hemma sen. Himla snällt och tack så jättemycket för presenten :)

Nu har jag iallafall börjat peppa och ladda för morgondagen som blir en väldigt fullspäckad dag och jag längtar så! Speciellt när jag nu har sett att syrran och pappa har gjort iordning nere i källaren, de kommer bli riktigt bra imorgon, hoppas jag iallafall. Men innan 20-årsfesten så blir de en tuff innebandymatch mot serieledarna Östra, så därför fokuserar jag på de först! De är viktigt att alla hjälps åt som vi gjorde sist om inte ännu mer. Ordnar vi de, har vi ju två saker att fira på kvällen ;)

Imorgon på dagen ser jag ut såhär:


och på kvällen troligen såhär ;) haha


Två dagar kvar alltså till jag blir 20 och gammal nog att gå på systemet! :)


Kommentarer
Postat av: stickan

sista bilden är go =)

2009-11-13 @ 23:36:04
Postat av: Birger

Grattis i förskott tjejen & jag hoppas ni kmr få en underbar kväll :) Hade såååå gärna velat vara med men måste tyvärr lyssna på kroppen! NU laddar vi för en viktig match, syns snart :)

2009-11-14 @ 10:28:39
Postat av: Anonym

Hoppas matchen gick bra, för den är kanske slut nu? Ha så kul ikväll och imorgon. Hade jättegärna velat vara med på festen! Grattis i förskott, hör av mig imorgon :D

2009-11-14 @ 16:07:31
Postat av: Majsen

Haha glömde skriva vem jag var på förra!

2009-11-14 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0