Torsdag!

Idag har jag mest tagit de lugnt, blev sedan en runda till ikea med älskling och vi hittade lite smått och gott: en hylla, tvålpump, tandborsteställare och en matta till badrummet, teskedar, en kavel och en ny växt till vardagsrummet eftersom den andra vissnade! :)

Nu sitter jag här och skriver medan andreas jobbar, nu börjar hyllan se hel ut. När den är färdig ska vi inreda den lite och sedan ska jag träffa paulina en stund. Ikväll sedan vid 20.00 blir de innebandy med Liza och Jersan!

Jag är så taggad inför imorgon och de ska bli så grymt kul.. För er som inte visste är det derby mellan cl98 och färjestaden. Kom och kolla och stöd oss i CL ;) 20.00 i Färjehallen!


Kommentarer
Postat av: Hj

Vill bara rätta till felskrivningen...kom och stöd oss FIBK:)

2009-11-05 @ 20:39:55
Postat av: Jersan

Weeeeeei =) Tack för igår!

2009-11-06 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0