Torsdag

Nedräkning: 3 dagar kvar

Jag bara går och väntar på helg, en helg som innehåller mycket roligt. Imorgon fyller mamma år så då ska jag hem och fira henne :) På lördag är de mammas&pappas bröllopsdag. Då är det dags för match mot serieledarna Östra, och vi måste minst ha samma inställning som förra matchen om inte mer! Sen på kvällen är de dags för min 20-årsfest hemma i ljungbyholm och de ska bli så himla kul. Sen på söndag är de min födelsedag, min 20-års dag. Då står de herrlagsmatch på schemat och efter de blir de kalas med familj och släkt! Ser ut att bli en underbar helg alltså :)

men nu till denna dagen. Jag har haft lite problem med eksem på några ställen. Åkte ut till vårdcentralen i ljungbyholm för att kolla upp de. Var först hos distriktsköterskan som inte vågade uttala sig utan skickade mig till distriktläkare, där han undersökte mig men behövde hjälp av en annan läkare. När han kommer in säger han att de ser ut som borelia?!?! på ett ställe, så nu måste jag vänta på att remissen ska nå en hudläkare och sen kommer de höra av sig, och de kan ta upp till en vecka? jag orkar inte vänta, dessutom blir jag så orolig, hmm. En fördel var iallafall att jag slapp betala för besöket eftersom jag inte är 20 än, de blir jag ju på söndag, så där hade jag tur!

Nu idag har jag inga planer förrän halv sju, då de blir träning. Sen ska jag handla med mamma inför helgen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0