Tisdag

och veckan rullar på.. känns som att jag har lite mer saker att göra nu? vet inte varför men de känns bra.. har dock börjat få lite ont i halsen och väntar på ett viktigt besked, men mer om de någon annan dag. Idag har jag diskat, packat upp alla presenter(kanske lägger in några bilder sen) och kollat lite tv. Ska snart ut till hansa med malin och byta lite presenter, sedan måste jag handla en massa på maxi. Ikväll har jag bjudit mamma&pappa för att bjuda tillbaka lite sen helgen, känner att jag inte har tackat dem nog. Dessutom har jag hittat ett mumsigt recept jag vill testa, och vad passar bättre än att göra de på mina päron :)

Ville bara visa er min systers senaste tårta som hon gjorde till oss i CL98 i helgen, häftig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0