Söndag!

Förlåt, jag önskar jag kunde vara överallt! Har så dåligt samvete, men ni vet att jag älskar er!

Helgen fortsatte lika bra som den började i fredags. Mysdag med mamsen på dagen med lunch och minishopping, typ farsdag present och ett par leggings! Sen fortsatte dagen med att jag blev hämtad av liza, där de sedan blev att göra i ordning oss för kvällens festligheter. Tog hos till stickan ett tag först och sedan efter en timme drog vi till linda! Riktigt rolig förfest och de var ett riktigt go hos alla. Dock tycker jag palace igår var en liten nitlott, men förövrigt var kvällen lyckad, vilka underbara vänner! Plus jersan som joinade oss på palace, starkt gjort och uppskattat av alla!

Jag var förvånansvärd lugn igår faktiskt, så idag mår jag finemang. Rätt skönt de också för en gångs skull, sparar mig till nästa helg :)

Nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska komma hem, har inte umgåtts med honom sen i fredags och de behöver jag! Sen vid 16.45 ska jag till bowlinghallen på fotbollsavslutning, vi ska bowla och sen ska vi äta någonstans! :) de blir roligt tycker jag allt. Sen ikväll ska jag ta igen de förlorade dagarna med mys framför tv:n med andreas då. Är ju sista ensam mamma söker idag också!

Ett litet hälsningsmeddelande till Pappa så här på fars dag, hoppas du gillar presenten :)

Kommentarer
Postat av: stickan

håller med dig om palace. vi som alltid hyllat men någon gång kommer ju som sagt nitlotten....ses imorrn stumpan. Puss

2009-11-08 @ 17:26:25
Postat av: herrlin

jag som saknades? :)

2009-11-08 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0