Söndag

Har precis ätit frukost och även smakat på lite pepparkaksdeg, för gott alltså! Måste ta mig en dusch också snart nu innan halv ett. För då kommer el sticko och hämtar mig så ska vi in på julskyltning på stan en runda, lite mysigt sådär. Även catha upp från gårdagen vilket kan behövas rejält om man säger så. Var en riktigt sjuk kväll, men rolig sådan för min del iallafall. Jag vill se alla galna och roliga bilder också tjejer! Men tack alla för kvällen :)

En sjuk grej, andreas var ju ute och gick rätt tidigt eftersom han skulle upp och jobba vid åtta idag, sen när jag tar mig hem är jag väldigt tyst för att jag inte vill väcka honom, sen går jag in och ska kolla på honom, så ligger han inte i sängen(?). Vad fasen har hänt tänker jag och ringer honom? Jaha, då har han tydligen suttit och ätit kebabtallrik, haha sjukt. Jag var faktiskt lite orolig!:P

Ikväll är sedan planerna att kolla fotboll, el clásico är ju klockan sju, så då kommer några vänner hit :) Sen är de ju paradise vid 22.00 de får man inte glömma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0