Måndag igen!

En ny vecka igen som innebär många lediga dagar och noll planerat. eller jo imorgon ska jag till läkaren och på onsdag ska jag på ett möte(?) men de är bara någon timme så resten av dagarna är ju helt oplanerade :( Idag har jag tagit de lugnt, kollat lite tv.

Nyss har jag gjort en matpaj.. Blev sugen på att testa något nytt så tog lite av varje vad vi hade hemma och inspirerades av ett tacopaj recept fast med andra ingredienser :) Nu står den i ugnen och är färdig om några minuter, hoppas de smakar lika gott som de ser ut! I den har jag kyckling, skinka, tomat, tomat&basilika creme fraiche och ost överst!



Annars är dagen oplanerad, blir träning ikväll iallafall, längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0