Lördag

fan, fan, fan, jag är så jäkla orolig.. make me better please?

Ja, ingen rolig syn när man vaknade. Men nu har jag iallafall ätit frukost, gjort i ordning mig lite och nu sitter jag och lyssnar på gårdagens idollåtar samtidigt som jag sitter här :) Snart bär det av till stan för samling innan matchen. Vi ska till växjö på bortamatch och möta hovshaga. De gick ju bra förra gången i den hallen så vi hoppas på repris idag :)

Ser även fram emot kvällen, blir himla trevligt :)

Nehe, nu ska jag packa väskan så man har den redo iallafall!

update: Dessutom har jag tappat bort min nya ring jag köpte igår, inte min lyckodag idag. Hoppas jag har bättre tur på matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0