Holland

Hemma efter en underbar helg i Herenveen, Holland där vi besökte Emma och Viktor. Kom hem igår till kalmar vid kvart över tolv, efter en lång seg och försenad flygning, riktigt irriterad var jag där ett tag, men vi kom iallafall hem :)

Helgen har innehållit trevligt sällskap, match på en full läktare med 26000, viprummet där spelarna och fans samlades, vin, förfest till 02.00 och sedan utgång till 04.30, bakis&slappdag, Sm-guldsmatchen, träffa nya människor, Spelande av wii-fit, klippning av emma, amsterdam, shopping och massa annat.

Som ni ser har de hänt mycket och jag ville inte ens åka hem först, nu är de iofs väldigt skönt att vara hemma, längtar som tusan till träningen imorgon. Tänkte iallafall förklara hur de var att se viktor spela! Vi hade ju som sagt fått biljetter till matchen som herenveen spelade i lördags klockan sju, nu kommer jag inte ihåg vilka dem mötte men de låg över dem i ligan iallafall. Vi och resten av befolkningen var där, var sån sjuk stämning och så mycket folk alltså. Matchen slutade med vinst 3-0 och de var efterlängtat eftersom de inte gått så bra för dem innan. De var väldigt mäktigt! Sedan tog vi oss in i viprummet där de fanns soffor och en stor bar i mitten, vi fick drinkbiljetter av alla så de blev några glas vin. Träffade några "fotbollsfruar" som emma umgicks mycket med och fick även hälsa på några av spelarna.

Jag är verkligen glad att vi åkte ner, har verkligen haft de lyckat, men orkar inte skriva om allt. Jag kan säga iallafall att jag hittade en affär i amsterdam som helt klart var min affär, fullt med partykläder och billigt var de också. Kunde handlar hur mycket som helst, men kände mig lite stressad så de blev bara en klänning och en tröja med kedjor, men nöjd är jag med det iallafall, bilder kommer i nästa inlägg!

Tack Emma och Viktor för en perfekt helg iallafall! :)

Nu ska jag göra i ordning mig lite, tänkte ta en promenad tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0