Hmm.

Har noll inspiration till att blogga, men ville ändå meddela att jag lever. Har varit en konstig dag, men får vänta några dagar o se hur de blir!

Förövrigt så är de 6 dagar till jag blir 20 år och 5 dagar till jag har 20-årsfest, dvs är hela helgen uppbokad. Dessutom fyller mamma år på fredag, min syster kommer hem och så har vi hemmamatch mot östra på lördag! Fullspäckat, ja de kan man säga, and i like it! :)

Nu är de snart dags för träning, ska bli himla kul. Hade dock varit roligare med en riktig hall istället för i arenan, men sånt man får ta!

Imorgon har jag inga planer, trist men jag börjar bli van.. får hoppas att de dyker upp något roligt iallafall! :) någon annan som inte har planer kan ju höra av sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0