Fynd

Klänningen och skorna jag skulle ha mindre storlek på fanns(även om jag fick ta klänningen på provdockan), så nu passar alla mina presenter :) Så Glad!

Var och handlade på maxi tidigare och innan jag gick in dit gick jag in på lindex, vilket är farligt. Hittade ett halsband som jag kollat på tidigare, denna gången köpte jag det. Pris? 9.50 (tidigare 79.50)
riktigt nöjd.


Nu har jag precis gjort klart skagenröran till förrätten idag. Jag ska fasen göra trerätters idag ;) Lika bra att bjuda fullt ut när mina päron gjort så mycket för mig i helgen. Dessutom gillar jag att laga mat, hoppas de blir gott dock :)

Förrätt: Egen version av toast skagen!
Varmrätt: Pasta med kycklingsås (kyckling, soltorkade tomater, champinjoner och bacon)
Efterrätt: Fruktsallad med glass och vaniljsås

Kunde ansträngt mig mer på efterrätten, men vi är troligen rätt mätta så då är de bra att sluta av med fruktsallad. Wish me luck, hoppas jag får lite hjälp av min älskling också ;)


Kommentarer
Postat av: Stickan

annars får du ringa in mästerkocken. Jag kan både vända bacon och hacka tomater samtidigt. hur bra låter inte det?

2009-11-18 @ 18:52:03
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeili

Tudeluuu..

Är du vaken?

Jag tycker det låter som en väldigt trevlig idé att hitta på något tillsammans. :)



När vill vi ses och vad kan du tänkas vara sugen på att hitta på?

Kram

2009-11-19 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0