Fortsättning

Ja dagen har fortsatt till de mycket bättre, tycker om att umgås med mamma&pappa. Vi åkte ut till hansa främst för cubus hade 30% på alla kläder, dem har ju massor men blev bara en myströja köpt, men den är jag iallafall väldigt nöjd med! :) Sen var vi i några andra affärer och till slut så kom jag hem med en tyllkjol från bikbok som var 50% på, så snygg alltså! Sen även en svart kappa från ginatricot som också var 50% på, äntligen har jag en snygg svart kappa och billig dessutom!

De blev alltså en myströja, en kjol och en kappa för 565 kronor sammanlagt, fynd alltså! :) Bilder kommer nog imorgon. Vilket troligen blir en bra dag, ska nog en runda på stan för H&M har 10% på allt och sen ska jag ta en fika med Frida :)

Nu sitter jag också äter tacos med kyckling och väntar på träningen som SKA gå bra, de har jag bestämt!! Blir lite efterrätt med kex och brieost, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0