En vanlig torsdag

Sitter och avnjuter min egengjorda sweetchili wok med kyckling, den blev riktigt fin faktiskt. Sitter och kollar på extreme home makeover och det är ett otroligt program. De hjälper familjer som har de svårt, bygger ett helt nytt hus med alla grymma tekniska prylar och annat, sen blir familjerna oftast av med lån och annat i hela sitt liv. Detta gör dem på sju dagar. De känns som att husen inte blir fullt ut perfekt byggda som dem ska på den tiden, men va vet jag om detta? Iallafall så blir man lite rörd :)

Annars har huvudvärken börjat släppa, sov knappt något i natt så de är därför. Skönt att slippa de nu och jag hoppas på att jag kan sova mer inatt. Nu längtar jag till träning ikväll och helgen.. En helg som kommer bli lugn med match och bio bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0