Arg

ja, och besviken.. de var väldigt väntat men jag förstår inte varför de drogs ut så.. nej fy, så ska man inte bli behandlad. Kanske var lika bra att de inte blev något iallafall!

Så snart kommer mamma och hämtar mig, vi ska ut till hansa och jag har tänkt dränka mina sorger genom att shoppa loss. Är ju 30% på Cubus så något hittar jag säkert ;) Annars har jag idag bjudit min pappa på lunch och tagit de lugnt, ikväll är de träning och den ska bli grymt bra för min del, seså inte som i måndags :)

Vi kanske hörs senare om jag har någon lust!

Kommentarer
Postat av: stickan

Vad är det som gör dig så arg & besviken? ...eller ses ju på träningen sen. Puss

2009-11-25 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0