Apoteket ruinerar en!

Ja, de gör dem.. Var idag hos hudläkaren äntligen, mamma ringde och bokade om min tid, Skönt! Var inget allvarligt vad hon trodde, men skulle tillbaka om tre veckor för att se att de blivit bättre.. Jag är fortarande lite orolig men jag hoppas verkligen de blir bättre. Fick iaf antiobiotika i form av tabletter och två olika salvor, detta gick på 450 kr, de är väl värsta rånet? så sammanlagt la jag ut 600 kronor idag för besöket också. Men sånt är livet, bara de blir bra så är jag glad :)

Snart så ska jag åka skridskor iaf en stund med andreas och några i hans klass, de var längesen så de ska bli kul! Senare ikväll ska vi till andreas föräldrar i blomstermåla:) Blir troligen lite mat och sen kolla Barcelona-Inter i champions league!

UPDATE: Ändrade planer! När vi fick veta att andreas pappa blivit sjuk så insåg vi att vi inte skulle få se barcelona/inter ikväll och plötsligt blev kvällen lite mörkt. Nu dock så är de ändrat och vi ska till olearys ikväll och först äta lite gott för att sedan kolla matchen :) De blir jag, andreas, sara, krille och micke! Nu ser jag fram emot kvällen igen :)

Förövrigt är de bara 1 månad kvar till julafton, hur fort går tiden egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0