Torsdag

Och med en jobbdag kvar så är de helg, underbart! Imorgon ska vi bowla och äta på harrys med teamet på jobbet, sjukt kul.. fast de blir nog lugnt då jag idag fick veta att de blir b-laget på lördag, fast lär inte spela så mycket. Sen är de även match på söndag, Hoppas jag får spela mycket då iaf :) för där har jag min plats och trivs med den!

Nu sitter jag här och fick samtal från andreas för ett tag sen som var hungrig på väg hem från match, så får väl se till att laga något lätt, måste vara snäll då vi har tre månader idag :) hoppas på lite mys när han kommer hem.. Nehe nu ska jag koka makaroner och steka köttbullar. Hoppas ni får en bra helg allesammans!

jag vill bara ha dig hos mig, hela tiden älskling

Kommentarer
Postat av: Malin

Varje gång jag läser din blogg blir jag glad Sanna :)

2009-05-15 @ 09:53:40
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin nr 2

jag med! :)

2009-05-16 @ 00:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0