Summering

Summering av dagarna som gått :)

to torsdags fick jag sluta lite tidigare på jobbet då de inte ringde så mycket, så överraskade andreas i blomstermåla med att komma cirka 1½timme för tidigt :) Där blev de grill med hans föräldrar och några av andreas kompisar. Sen hade vi förfest där med lekar osv sen så drog vi till folkets hus där de var liveband m.m. Bästa välborg på länge!:)

Dagen efter blev de att ligga i solen lite med andreas mamma och ja hade linne på mig och fick bonnabränna, riktigt rosa haha. Som har lagt sig någorlunda nu. Sen kollade jag när andreas spelade fotboll, lite seg match men så är de. Efter de åkte vi hem och tog de lite lugnt sen satte vi oss i hamnen och åt glass, riktigt mysigt. Sen en timme efter de åt vi ute på gröna stugan med amanda och martin, riktigt god plankstek! :) Sen hyrde vi film och spelade bowling på wii som jag vann på 232 poäng. sex strike i rad i slutet, då var de någon som var lite sur utan att nämna namn. Haha.. Mycket bra fredag iallafall!

Sen igår så fick vi sova ut och sedan gick vi på stan lite, jag bjöd mamma, pappa och andreas på lunch och sedan inhandlade jag mig en kofta från ginatricot! Sen på kvällen så åkte jag hem till clara i nybro där de blev matlagning: potatisgratäng och fläskfilé och sedan blev de robinson, film och tjejsnack. Mysigt!

Nu Är de snart dags för idrott :) Lite innebandy först sedan andra matchen för i år i fotbollen! :) Mot vissefjärda som vi aldrig har mött, ska bli riktigt intressant! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0