Shopping

Jag tittade in detta här under i butik och allt var snyggt. Har köpt bikinin och klänningen, har även köpt linnet men är lite osäker då de är gul botten, men får se hur jag gör :) Har även kollat in kjolen som var grymt snygg på men vet inte om jag vill ha en mer enkel jeanskjol istället. Får se :) Dessutom har jag inhandlat mig en ny jacka då min vårjacka gick sönder i dragkedjan häromdagen och även en aprikosfärgad hög kjol på rea. Haha shoppinggalen? ja, nu får de bli köpstopp ett tag tror jag :) Ni ska få se bilder så fort jag lagt in dem.

Blev uttagen till b-laget imorgon, men jag jobbar så där gick den chansen. riktigt trist för denna gången skulle jag få spela :/ men de kommer nog fler chanser.

Aja Trevlig helg allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0