Onsdag

Bara två jobbdagar kvar, går väl relativt fort förhoppningsvis.. Imorgon lyckades jag byta mitt sena pass så jag jobbar 09.30-18.00 sen har jag fotbollsträning, sen mys med andreas!!

Idag har jag jobbat och mest tagit de lugnt, blev innebandyträning där vi hade intervall och styrka, kändes riktigt skönt efteråt! :) Sen har jag kollat CL lite också, men barca är överlägsna så jag ville skriva lite här. Nu är nog andreas glad om man säger så, mitt lilla barcelonafreak! ;)

Längtar till helgen då det på fredag blir mys med Liza, ut&äta och kanske bio som jag ska bjuda henne på i födelsedagspresent. Sen lördag blir det troligen mys&grill utanför springbreak med ett gäng tjejer, men vi får se vad som händer.

Nu är jag trött, så ska gå och göra mig iordning och sen läsa något innan jag somnar. Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Barca Barca oooo BARCA!!! saknar dig babe!!!

2009-05-28 @ 03:22:38
Postat av: Liza

Imorgon blir det mys vännen! vart ska vi äta? (A)

2009-05-28 @ 22:20:02
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0