Tisdag

Ja träningen igår gick ju som den gick.. Kände mig helt ringrostig, men inte så konstigt om man inte spelat på fem månader typ? Aja, ska bli kul att komma igång igen och försöka komma upp till den standard jag hade dem sista matcherna, för då gick de bra!:) Kommer dock sakna innebandyn väldigt mycket, speciellt sammanhållningen. Men vi får göra massa roligt i sommar tycker jag. Nu främst på fredag ska vi ju gå ut och äta :)

Nu till min dag, Idag är en sån dag där jag bara känner mig så rastlös. Fryser gör jag också, fast ikväll kommer ju en viss person och muntrar upp mig :) han skulle bara kolla på en lägenhet först. Hoppas den är fin!

Idag har jag annars bara jobbat, gick hyffsat fort så de var skönt. En rolig händelse var iallfall att jag fick ett mejl att jag beställt en mobiltelefon för 1700 kr och jag blev jättechockad och nästan lite skraj. Men de visade sig att de var en beställning på min tjänstetelefon som min chef hade gjort utan att berätta :P De återstår att se hur mycket jag kommer få använda den.

En tråkig sak är att resan till tyskland är inställd, men vi får ta resan när de fungerar lite bättre tjejer, för de var ju en grymt rolig idé :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan åka till mig istället ju, det är nästan som Tyskland, bara lite bättre ;)

2009-03-03 @ 18:43:57
URL: http://majjsen.blogg.se/
Postat av: matilds

gick ju bra ju, äntligen får man träffa dig lite mer :)

2009-03-05 @ 19:30:09
URL: http://triplem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0