Tisdag

har haft en dålig dag idag faktiskt.. Gick segt på jobbet och var bara allmänt tråkigt. Vaknade kanske på fel sida?

iallafall så muntrade amanda upp mig när vi fikade och jag drack faktiskt kaffe och hör och häpna, de var gott :) behövde verkligen träffas och prata av mig, så glad att jag har dig :)

Kollade nyss på den rätte för rosing och nu blir de desperate housewives, myskväll med mammi behövs verkligen ibland!

mammi och jag ska även beställa från H&m nu, hittade min bikini som jag ska ha i sommar, men kan inte välja färg bara, svart eller ceriserosa? vad sägs?

Nu skulle jag bli extra glad om denna fina hängde i min garderob, från nelly

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, så fin! :')

2009-03-12 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0