Hemmafru?

haha nejj, skämtosido.. har bara städat igenom andreas lägenhet lite och diskat. Som en liten överraskning sådär när han kommer hem från jobbet :) dock lite trist att vara här utan honom, men ska kolla lite film nu också, den är nog slut lagom tills han kommer:)

Annars har jag haft en jättebra helg verkligen, dessutom har jag spelat fotbollsmatch. Det gick faktiskt över förväntan vilket känns skönt. Ena tränaren var ju minst sagt chockad, då han sa att de inte syntes att jag varit borta. Sånt blir jag glad av att höra. Nu ska jag börja träna intensivt :)

 nehe, undra om jag ska trotsa sängen o film och gå ut o gå i de fina vädret istället? ja de får de nog bli:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0