Helgen!

Haft en grym helg, fast har inte träffat min babe så mycket tyvärr :( iallafall i fredags så träffade jag cissi, himla trevligt eftersom de var så längesen.,även om jag var ganska seg, men vi åt gott o kollade lets dance och hade tjejsnack, välbehövligt :)

Igår var jag i stan en timme innan matchen och de resulterade i en vit lite längre tshirt med stort svart tryck från bikbok för halva priset, riktigt nöjd :) Sen var de då dags för sista matchen för säsongen, vilekt var en tuff match mot westervik som vi till slut vann med 5-1 och jag fick spela nästan hela matchen. himla glad då jag fick höra några kommentarer om hur jag har utvecklats, då stärks man verkligen:) Eftersom de blev vinst blev de fira, först gick mamma, pappa och jag ut o åt och på kvällen korkade vi upp för fest hos stickan. Jag, stickan, liza, birger och jayli :) Blev ritkigt lyckat som vanligt och de var jätte trevligt ute på palace!

Idag gick jag upp klockan tolv mycket utvilad, och har en oplanerad dag framför mig.. Förutom ikväll då de blir match med ulaget mot färjestaden och sen åka hem till babe!

Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Frida Mattsson

gud vad det låter härligt gumman, du är så duktig! och jag är så glad att du äntligen hittat din kille! miss you baby.

2009-03-01 @ 15:05:19
URL: http://fridaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0