Helgen är slut

Ja, så var denna helgen slut. Fair play cup är över för i år och det har varit super. Höjdpunkten var iallafall F12 tjejernas vinst i finalen över färjestaden! Det var väl också CL.s första och enda vinst i fair play cup om jag inte missminner mig. Ja, de var iallafall grymt :)

Annars så var gårkvällen hos Malin sjukt kul :) De roligaste kortspelet som slutade med sång och skånska, ja de var helt enkelt grymt. Sen palace efter de som var så sjukt kul också. Vilka vänner och lagkamrater, längtar redan tills nästa innebandysäsong om sisådär ett halvår. Haha, vi har ju iofs hela sommaren på oss med försäsong och annat. :)

Ja, sen så har jag dåligt samvete, vilket jag kanske inte borde ha? Jag visste ju inte att det skulle bli samma dag. Sen känner jag mig dum eftersom jag tackat ja o sen inte dyker upp, men då sviker jag på annat håll. Jag vet inte vad jag ska göra, skit får jag i vilket fall.

Aja, Just nu vill jag bara vara i din famn..


Kommentarer
Postat av: Frida Mattsson

Jag vet hur det kan vara gumman, det är jobbigt när man inte räcker till. När man liksom inte hinner, och måste säga nej till någon. Men det är sånt som händer och inget man kan göra åt :) Man kan ju inte vara överallt samtidigt!



Förresten, vad söta ni är =) Hihi, min mattsson!

2009-03-30 @ 14:06:21
URL: http://fridaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0