Helgen

Har varit kanon punkt slut :) Just nu vill jag bara ligga och kolla på tv och mysa med min babe, o de är vad jag ska göra om en halvtimme ungefär. Ska in till hans lägenhet snart!

Mamma och jag hade tänkt åka till karlskrona igår men blev aldrig av då jag blev inringd till b-lagsmatchen vilket gick sådär. Men man kan inte alltid vara så bra. Kvällen spenderades iallafall hos Karin med Sara och Becca, blev mycket trevligt och sne palace-utgång efter de.

Har lite nytt inhandlat bland annat den blommiga kjolen från gina, vita tygskor från H&M och en randig t-shirt från åhlens. kommer nog så småningom på bild här i bloggen.

nehe, nu får ni ha en trevligt söndagkväll för imorgon börjar en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0