Torsdag

En dag kvar till semester, en hel dag att ta sig igenom. Klarar jag det? hope so.. Fick veta något idag som inte är roligt, men hoppas på det bästa iallafall. Inget är klart än. Men iallafall! Ser fram emot helgen!

Fredag:
Fotbollen med liza, sen ska vi ut på puben med några i inneebandylaget, en liten pubrunda blir de och kul ska de bli :)
Lördag:
Stranddag med pojkvännen och andra gänget hoppas jag :) Sol, mys och avslappning behövs, jag behöver verkligen sola och bli brun, ligger lite i lä nu när andreas solat idag.. även fast han är en kräfta ;) Lördag kväll vet vi inte, kanske bio=)
Söndag:
Sola och match på eftermiddag kväll. Kanske bio=)

Nehe nu måste jag pyssla om andreas som är alldeles för bakis, haha ja fick en kärleksförklaring på telesvaret klockan 02.41 inatt, jag har tur jag, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0