Studenten

för ett år sedan


Idag när jag tog mig till utspringet för staggs studenter så kom jag på att det är alltså ett år sen man själv tog studenten.. hur sjukt fort går inte tiden egentligen? Det går alldeles för fort, ibland hänger man inte riktigt med. Har de blivit som jag tänkt, första året efter studenten? Ja, de har det. Har jobbat i stort sett hela året utom ledigt vid påsk och jul och dessutom har jag hittat andreas ;) så de har varit ett bra år. Ska fortsätta jobba tills jag vet vad jag vill plugga till, framtiden är oviss fortfarande alltså.

Hursomhelst var på stagg idag och det är sjukt vad folk är beredda att trängas, blir så förbannad, jag hittade till slut iallafall malin, paulina och liza som tog studenten och fick varsin ros :) Senare ska jag runt deras studentskivor också, trevligt :) Ikväll blir det utgång på vallen, trots att jag jobbar imorgon.. Är riktigt sugen så ska bli skitkul :)

GRATTIS ALLA PÅ STUDENTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0