Söndag

Mörk, grå och tråkig dag. Jag har inget att göra! Jag bara väntar på att tiden ska gå och matchen ska börja. Det är väl i stort sett det enda jag ska göra idag. Just det, mamma ska hjälpa mig att färga håret! :) spännande.. Sen är jag sjukt sugen på att göra en kladdkaka, tror nog fasen att jag ska göra de snart :) jag vet inte vad som händer men på helgerna får jag sånt sug efter socker och gott, fast de är nog bara för att jag är inställd på att jag bara får äta sådant på helgerna.

Det tråkiga är att jag inte hinner se mina vänner i deras fina balklänningar, eftersom jag har match. Får se till att se alla bilder istället sen, men hoppas ni alla får en superbra dag trots vädret! :)

Nu i veckan tar alla 90:s studenten och jag minns själv hur det var för ett år sedan. Sjukt att de gått så fort egentligen, men iallafall. Ta vara på den dagen för man får inte uppleva den igen, de är den underbaraste dagen på länge! :) Blir några studentskivor jag ska på iaf, får se hur mycket jag hinner på varje dock. Sen blir det utgång på onsdagen bara tror jag, jobbar för tidigt på de andra dagarna!

Nehe, nu blir de färgning av hår, städa och baka kladdkaka. Ja de blir de allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0