Söndag

Slutet av helgen närmar sig och de blev inte riktigt som jag tänkt mig, men den har varit mycket bra iallafall.

Midsommar: Åkte till liza hyffsat tidigt, handlade lite och kollade fotbollen som sverige förlorade med 2-1 tyvärr, i samma veva kom Malin och maten blev färdig :) Klyftpotatis med kyckling och sallad och Lizas sommardricka till det, min nya favorit! ;) Sen fick vi dricka ganska fort för vi tog bussen över till borgholm vid 19.20. Vilken kväll de blev :) Satt vid hamnen utanför en båt och umgicks, träffade folk och sedan gick vi till kapelludden där vi smakade äcklig engelsk öl och försökte kommunicera med engelskmän.. Men sen var det dags att gå eftersom malin aldrig kom och hämtade oss så vi åkte hem med andreas och tackar för de! :) De blev en konstig men mycket lyckad dag/kväll :)

Midsommardagen: Det var planerat att jag skulle till strand med frida och stickan och några fler, men blev inte så då jag direkt på morgonen kände att jag var värre i hals och förkylningen. Typiskt, de blev inte hellre bättre under dagen så jag åkte till blomstermåla för att umgås med andreas istället. De behövde jag kan jag säga :) Vad sägs om pizza, film och godis? Ett varmt hett bad i badkaret med tända ljus omkring oss och jordgubbar. Underbar kväll! Men jag hoppas att ni hade kul på strand som var där iallafall! :)

Denna helgen har iallfall bekräftat det jag redan visste, att jag har världens bästa pojkvän:) Vad skulle jag göra utan dig!

Jag agerade lite modell under dagen, pappa är fotografen ;)




Midsommarafton








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0