Kanonhelg

Har haft en kanonhelg.. Bröjade i fredags då liza och jag åt ute på athena, prat och god mat, så mysigt :) Sen gick vi på bio och såg 17 again, den var faktiskt ganska underhållande så min fredagskväll var mycket bra.

Sen i lördags med en vinst mot mörbylånga i benen kändes de som en bra dag. blev stan och lunch med pappa och andreas och sedan blev jag hämtad av liza för att sedan dra och handla på netto tsm med stickan och frida som sen blev på södercentrum då de inte fanns något bra där. Efter handlingen åkte vi hem till liza och fixade lite och sen drog vi till springbreak där det blev mat och mys på en filt utanför. Efter drog vi till en fest där vi inte kände en kotte och sedan drog vi på palace. Riktig höjdarkväll som slutade på venezia! Tack tjejer :)

Lite bilder






och så den bästa bilden. haha klockren :)


Om ni undrar har jag på mig solglasögon som stickan hoppade sönder, haha de var en höjdare på palace ;)

iallfall, efter den här helgen längtar jag nu till midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0