Andreas

Jag är bortskämmd när det gäller kärlek. Jag har turen att träffa han jag älskar varje dag.  Varje dag kommer armarna smygandes och lägger sig runt min midja. Varje dag pussar han mig i nacken, leker med mina fingrar och håller om mig som om han aldrig vill släppa. Varje dag har jag känslan i magen, känslan som gör mig så lycklig. Och varje gång han inte har sina armar runt mig, dras jag mot honom bara för att vara nära. Bara för att få känna hans lukt och värme, få pussen i nacken, leendet när jag kollar på honom, en hand som leker med min och ett grepp som säger: lämna mig aldrig. Kärlek är ett privilegigum, som alla bör få uppleva


Jag längtar till malmö, bara du&jag!


Kommentarer
Postat av: Andreas

:) Du och jag älskling!!!!!

2009-06-18 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0