Veckan som gått

Oj, här har jag inte skrivit på en vecka typ och är inte speciellt sugen heller för den delen, har inget roligt att komma med. Har iallfall hunnit med en jättemysig återträff med gänget hos maria i lördags, en sjukt galen kväll på strand i söndags med frida ojojoj vilken kväll :) liveband, affe, vipsoffa med champagne, mintu o tequila rose, "who are you" m.m tack för den kvällen! :)

Sen i veckan har jag varit mest med andreas faktiskt. Vi firade hans syster hanna i måndags och åt ute med hans familj, vi åkte över till böda med syrran upp till mina föräldrar, vi har lagat och ätit gott och så klart myst en massa :) Idag jobbar han igen så nu så blir de annat :) Ska träffa paulina idag, ska ha en liten picknick och se om vi får lite sol, äntligen var ju så länge sen! :) Ikväll blir de förhoppningsvis något kul med några får se vad som händer, träning blir de iaf!

Vi hörs snart när jag har något roligt att komma med!

Två bilder från böda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0