Torsdag

Ja tack, jag är fortfarande nere, lär ta ett tag att greppa. Vissa av er vet och vissa har ingen aning och dem som vill veta får fråga.

Idag är de torsdag och jag orkar inte göra något. Är hemma för en gångsskull, var 1½vecka sen ungefär. Skönt att komma hem, man uppskattar varandra mycket mycket mer, hade verkligen saknat mamma&pappa märkte jag. Ska iallafall packa kläder och sådant till malmö. Jag och andreas åker ju imorgon, äntligen! Som jag har längtat. Och de kommer perfekt nu, jag vill bara härifrån kalmar och bara mysa och umgås med min pojkvän i fem hela dagar. Kommer hem på tisdag, förhoppningsvis med shopping och underbara minnen, blir nog inte svårt att fixa ;)

Någon från malmö som har tips till vad man ska göra när man åker dit?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan Gumman!



Läste dina två inlägg.. vad är det som har hänt? Blir ju orolig när ja läser sånt här. Inte kul alls :(



Massa kramar på dig!

2009-07-02 @ 16:38:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Clara

sannisss :) saknar dig! du får höra av dig när du kommer hem så får vi ta och träffas.

2009-07-05 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0