Hemma

Stockholm var helt sjukt bra, vi bara tog dagarna som dem kom och de blev bättre än vad vi båda trodde. Allt föll på plats  :) Ville knappt åka hem om de inte vore för min pojkvän som jag saknat mycket. Hade fjärilar i magen när jag kom hem igår, haha kändes precis som i början när vi träffades, mys :) Finns  så mycket att berätta om stockholm och allt vi har gjort så orkar inte skriva ner detta faktiskt, ni som undrar får fråga.

Jag klippte mig iallafall, vilket var väldigt behövligt eftersom håret var väldigt slitet, hade velat ha kvar längden men gick inte så blev ganska kort :( Men när man plattar de blir de faktiskt ganska fint :)

Nu ska jag in till stan med cissi, sen ska jag åka o träna med sara på stensö. Ikväll blir de sedan larmtorget med några vänner och andreas för lite skitsnack och mys :) Blir nog trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0