Efterlängtad helg

Ja, de är de absolut, har massa kul inplanerat :)

Idag ska jag och amanda till madde på 18-års fest, ska bli himla skoj, sen får vi se om vi drar till vallen efter. Singel mingel party är väl egentligen inget för oss, då vi har våra pojkar. Men vi har ju varandra iallfall bland alla singlar :P

Imorgon kommer min syster hem, då ska vi träna tillsammans, eftersom jag inte hinner de idag.. Sen på kvällen ska min familj förhoppningsvis på grillfest i blomstermåla hemma hos andreas föräldrar, är inte säkert än, men jag hoppas :)
 kommer andreas in till stan, har inte sett honom sen i onsdags, längtar!

Sen på söndag blir det troligen strand, om vädret också kan visa sig så blir vi glada.



Ha en trevlig helg allesammans, de ska jag ha iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0