I'm back for a while

Long time no see!

Hej på er igen, var ett tag sen sedan men har inte tid just nu, har mycket annat roligt för mig istället :) Helgen har varit superbra, även om de blev lite mycket till slut i lördags, pinsam haha. Men de var verkligen jättekul så tack liza, linda, stickan.. bilderna kanske inte bör visas här eller någon annanstans på nätet, för säkerhets skull ;)

Sen igår så spelade jag match med ulaget och vi vann mot fliseryd med 18-0, riktigt bra match och riktigt kul att spela! Innan dess var jag på stan och spanade in aimas och daylis rea och hittade en klänning som jag inte köpte, däremot resulterade de i att jag ångrade mig och att jag köpte den idag istället :P ni ska få se en bild senare!

Nu är de dags för mat och sedan träning, de är så kul nu med innebandyn, vill inte att de ska ta slut.. men vi har ju några matcher kvar sån tur är!

Vet inte vad jag ska säga, men jag lever livet just nu. Och livet? det är så bra de kan vara :)

Kommentarer
Postat av: Stickan

hallå bloggdrottningen;) och tack själv...riktigt trevligt var det..... Men du några bilder måste du visa ju! Det tycker liza ockå :) ses på träningen om ca 42 minuter....

2009-01-19 @ 20:03:31
Postat av: Liza

fyy inga bilder!!! dom är förbjudna för utomstående! kvällrn var iallafall underbar, gårdagen mindre bra. haha:p

2009-01-19 @ 23:20:10
URL: http://azilliza.blogg.se/
Postat av: Madde

du är vacker vännen<3

2009-01-20 @ 18:43:05
URL: http://unjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0