Söndag

Vilken helg, är helt slutkörd.. men gårkvällen blev riktig lyckad som vanligt med tjejerna. Vi har verkligen ett grymt lag och jag trivs som bara den! :) Iallafall så blev både förfesten med singstar och palace grymt kul, mycket folk också.. de var ju extra kul att matilda och pillan följde med. Tack allesammans som förgyllde min kväll ;)

Imorse var jag jättepigg, okej nu var jag ironisk, var ju tvungen att stiga upp vid tio även fast jag helst hade legat kvar i den sköna sängen. Men jag blev piggare och med mat i magen så var jag taggad till ulagsmatchen iallafall, som gick skit för min del. ibland har man dåliga dagar.

Hann även med en runda på stan innan matchen. Köpte två vita lite mer bastoppar på gina för 49 kr styck, ett svart volanglinne i spets för 49 kr från Vero Moda. Sen hittade jag ett par jeansleggings som sitter som gjutet, från vila, love it.




Bilder från gårdagen kommer på facebook så den som vill se hur kul vi hade får kolla in det där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0