:(



idag var de match och jag var så taggad, tills jag märker att jag har jätteont i halsen och är jättesvullen. Och när jag kollar så har jag typ vita prickar. tecken på halsfluss? ne, sjukhusrådgivningen trodde inte det var halsfluss, men skulle de bli värre så skulle jag höra av mig igen.. aja iaf, jag kunde alltså inte vara med och spela idag, så himla tråkigt jag hade sett fram emot de.. Sen när jag ringde min tränare så sa han att jag skulle få starta och de gör mig ännu argare på mig själv. Så himla tråkigt.. Men bättre att jag blir frisk och kan vara med nästa gång än att de kanske blir mycket värre.

Så nu är ju den här dagen förstörd, men sitter och väntar på att mamma&pappa ska komma hem med glass och godis, de behöver jag verkligen nu.

sen lär jag väl missa semifinalen i DM imorgon också, fan vad jag hatar de här. Jag vill bara vara någon annanstans just nu, där jag mår mycket bättre..


Kommentarer
Postat av: madde

ne lille snuttan, fan va tråkigt :( men hoppas du blir bättre, godis hjälper nog tror jag <3

2009-01-10 @ 16:01:11
URL: http://unjour.blogg.se/
Postat av: Frida Mattsson

vad tråkigt gumman! men du gjorde helt rätt. Det kan vara farligt att träna, jag har lyckats gjort det som du kanske vet.. Man blir ju bara sjuk mycket längre =/ Och då blir det ännu värre. Men du är klok sötnos! =) Min mattsson.

2009-01-10 @ 21:55:44
URL: http://fmattsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0