Bilder

Efter önskemål från stickan så lägger jag ut några få bilder från lördagskvällen, trots dina invändningar liza ;) men jag kan iallfall säga att jag sparar dem värsta för mig själv. haha.

Lördagsmys hos stickan


med andra ord spelade vi.. liza och jag vann trots fusket ;)


skål flickor!


SlängPuss!


Vårt lilla dansryck :)


Puss vännen!


haha, kolla in den här, stickan med sin betaldosa, liza med världens min och jag bara sitter där och försöker se cool ut..


avslutar med den här bilden, sen stack vi till palace.. var en riktigt grym kväll! :)

Kommentarer
Postat av: stickan

ja var en trevligt afton..och många goa bilder blev det...den goaste med liza "luggen" dahlgren tycker jag du ska skicka in till nästa nummer av klick! Kanske blir årets partybild :) ska du till jersan på lördag? tycker jag du ska ha den fina blå klänningen ovanför. tjingeling

2009-01-20 @ 13:01:31
Postat av: Liza

haha vilka bilder! jag får nog vara glad att det där mer privata inte visats på nätet ännu;)

2009-01-20 @ 20:51:35
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0