Onsdag!

Längesen jag skrev ett helt inlägg, men nu var det dags. Har nu kommit hälften av arbetsveckan och har bara två dagar kvar, vilka är utbildning - lite slappare. men desto mer att lära sig.. Känns som man börjar om och blir lika nervös som jag var när jag började och sen fick fast telefoni. Men man lär sig, tro mig :)

Idag har de bara varit utbildning, sen var jag hos andreas lite och tränade ikväll, vilket gick ganska bra faktiskt. Är uttagen till helgens matcher och hoppas på mycket speltid.

Längtar till helgen då jag har a-lagsmatch i jönköping och sedan Dm-match på söndag i växjö. Fullt upp med innebandy, men de gillar jag. Ska väl hinna med lite annat också under helgen hoppas jag :)

På shoppingsidan så köpte jag iallafall de vita skorna jag bloggade om i måndags, älskar dem, men får vänta lite till snön försvunnit. Dessutom kollade jag runt lite och hittade en superfin klänning som jag ska kolla in imorgon, hoppas den är lika fin på, för då blir de nog ett köp :)

nehe, nu ska jag sova, upp klockan sex imorgon :O

Kommentarer
Postat av: Mari

Jodp utgång blir det allt. Vi har dock ännu ej bestämt hur när och var :) Just ja det var innebandy du spelade va? Vi har allt hört lite skvaller ;)

2009-02-19 @ 08:58:08
URL: http://crazymari.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha, lite har vi allt fått höra :) fast det där med innebandyn var han extra stolt över ;)aja de va ju lite synd. har tjatat på honom att ta med dig på någon fest nån helg. men det lär ju komma fler chanser.

2009-02-19 @ 19:28:52
URL: http://crazymari.blogg.se/
Postat av: Mari

Det är nog det bästa programmet som någonsin gjorts, eller i allafall nära. :) Känner mig så oerhört nyttig när jag ser på de :P

2009-02-19 @ 19:48:05
URL: http://crazymari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0