Tisdag

Idag har jag varit runt lite och kollat de sista julklapparna, nu är de bara två smågrejer som är kvar sen är jag färdig med allas julklappar :) Och sen måste jag bestmma mig mellan två grejer till älskling också, de blir inte lätt så de krävs en funderare.

Jag var iaf ute på hansa idag, var inne på cubus och träffade frida som skulle lägga undan ett skärp till mig :) yeeey! Och sen så var jag inne i lite affärer. Hittade ett par jättesnygga skor och en väska(som jag egentligen inte behöver)

Men iaf, här är dem och dem står nu på min julönskelista MAMMA :)

Svarta pumps med kedjor: 399:- på Din sko! (Fanns inte många kvar, så har ni köpt färdigt, så får jag köpa dem själv)


Väska: 299:- Lindex

Nu ska jag och andreas fixa julbord med några vänner :) tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0