Tisdag

En tisdag som ahr innehållit netto, hansa och lugn hemma hos andreas. Dagen har bara flugit förbi! Köpte iaf en tunika idag som jag velat ha tidigare och som nu var nedsatt till 99:-. Kap med andra ord! Sen köpte jag även en liten grej till nyår, men de är hemligt än så länge!

Har nu planerat nyårsmenyn på torsdag och de blir enkel men god mat, trerätters såklart! Imorgon ska jag inhandla allt sen på torsdag är de dags! Blir hos Frida&tommy, sammanlagt blir vi nio stycken! Hoppas på en grymt bra kväll som ska bli relativt lugn :)

Imorgon blir de stan med andreas, handla på maxi och systemet. Sen får vi se vad som händer sedan, kanske bio på kvällen? vi får se.

Nu ska jag iallafall ta mig en kvällsmacka och sen en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0