Tisdag!

Gick upp vid åtta idag, vilket är ovanligt för att vara mig. Åkte ut till lindsdal för att hjälpa till att packa kassar åt kunderna på ICA. Detta var något vi skulle ställa upp för CL. Iaf jag och reneé var själva där i sex timmar men till slut gick de rätt fort! Fick tillome dricks av en snäll gubbe, 20 kronor check:)

Efter ha slitit var de bara att komma hem till lägenheten o städa, diska, baka rågbullar och klä om! De var dags för att ha lite minijul med andreas familj plus hannas pojkvän. Vi fikade med rågbullar, vanliga bullar och så bjöd jag på mitt julgodis. Vi spelade även Wii fit och bytte lite julklappar. Fick en jättefin ring och en tröja av Yvonne och Jan, sen fick jag en necessär med produkter från body shop av Hanna. Tack så jättemycket, verkade som dem var nöjda med mina julklappar också :)

Har haft en mysig dag och kväll nu med älskling. Vi har kollat en julfilm som gick på femman och den var faktiskt bra, rolig iallafall! Imorgon är de dags att åka hem till ljungbyholm, först på dagen för att andreas ska träffa min familj precis som idag. Sen  ska jag och andreas fira jul själva på kvällen, innan jag sen åker hem för att sova i ljungbyholm och vakna där på julafton :) Syrran o jag funderar på att träna på friskis på julafton, verkar som en smart idé så kan man unna sig mycket gott under dagen!

Här är min älskling och hans underbara familj! :)


Kommentarer
Postat av: Kallesson

Vilken mysdag! Duktiga ni var på ICA! 20 spänn för sex timmar är inte dåligt... =) Åh är friskis öppet på julafton? Det skulle jag också vilja!=)PUSS!

2009-12-23 @ 09:05:09
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0