Thursday, almost friday

Dagen idag har sett ut som alla andra morgnar, lugnt med lite tvtittande men även lite besök av pappa som har hjälp mig lite. Nu har jag precis satt in scones i ugnen och när dem är färdiga ska jag och älskling äta dem framför fjärde harry potter filmen :) Mys! Senare blir de klubbkväll och häng med stickan :)

Imorgon ska jag till stockholm med frida och tommy över dagen :) Tommy ska leverera och hämta en bil i stockholm så då passar vi shoppinggalna tjejer på att följa med o sällskapa, och kanske hitta något till oss själva? :) Blir att kolla in zara, topshop o andra butiker som inte lilla kalmar har. Blir en trevlig fredag tror jag allt, skönt att göra något än att sitta hemma :)

Kanske inte hörs igen förrän på lördag, vet inte när jag hinner blogga igen! Men ha en trevlig dag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0