Nyårsafton

Sista dagen på 2009, sista dagen i december, min sista dag som anställd på Telia. Ja nu välkomnar jag 2010 ikväll och jag hoppas att de året ska vara lika bra som detta har varit! Även om jag halva året varit arbetslös så har de varit ett underbart år!

Höjdpunkterna: är att jag blev tillsammans med andreas, kommit nära många fina vänner, STRAND (en klass för sig i sommar), fått en plats i innebandylaget, alla lagfester vi haft, fyll 20 o såklart att min familj mår bra.

Det roliga är att min nyårslöfte från förra året har slått in. Det var att jag skulle blir tillsammans med andreas, töntigt kanske. Men de var inte lätt i början och jag var lite osäker. Men de är så värt de nu när jag tänker tillbaka. Jag ska inte ljuga, andreas har förändrat mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Jag är lyckligare än någonsin och de är han (och vänner/familj) som har gjort att jag klarat av att vara arbetslös i sex månader utan att rasa ihop. Nu hoppas jag att 2010 börjar bra och jag hittar mig ett jobb som jag trivs med!


Ja de är mitt nyårslöfte: att hitta ett jobb!

Hoppas kvällen hos Frida&tommy blir kalas ikväll och att efterrätten som jag har gjort är god. (den är i frysen efter många om och men) haha

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0