Måndag

Kanske dags att börja skriva igen? Har haft fullt upp denna helgen så därför jag inte skrivit :) Juldagen blev grymt bra. Mys, utdelning av klappar, vin, fia med hutt och snack började kvällen med innan vi vid nio tog bussen in till sandra! Kom in efter en halvtimme i kö och hela kvällen flöt förbi. Grymt kul var de iaf.

Sen har jag varit hos Farfar i sjöbo lördag och söndag. Skönt att träffa honom igen, men mest längtade jag hem till andreas! Som jag kom hem till igår, underbart! :)

Idag har jag varit på stan med andreas och krille, blev lunch på nilsons och sedan gick jag i diverse butiker medan dem gick själva, bäst så :P Bytte julklappar och hittade faktiskt en kavaj(inte på rea dock) och sen en längre tröja på monki på rea, finfint! Nu om 1½ timme blir de träning för att sedan komma hem till lagad mat, ibland har man de allt för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0