Lucia och 3:e advent!

Ja nu är de redan söndag och helgen är nästan över. Går för fort nu tycker jag!

Iallafall, i fredags åkte jag med Frida och Tommy till stockholm över dagen. Vi åkte upp klockan halv sju i en grym bil som hade dvd till baksätet så jag och Frida satt och kollade film, riktigt fint! Vi kanske kom upp runt halv tolv sen tog de ett tag att fixa parkering. Men iaf sen gick vi o strosade på stan, var inne på NK för att titta lite på deras juldekorationer och annat. Var på Topshop, Zara, H&M och massa fler. Men de blev till sist Två tröjor på Zara, lagom och väldigt nöjd! Sen tog vi oss hem till kalmar igen och var hemma runt 22. Tack för en mycket mysig dag!

Lördag: Match på morgondagen som slutade med vinst 6-2 efter två grymma perioder och en mindre bra sista period. Sedan var de bara att ta sig till systemet, äta och packa ihop grejerna och ta sig till stickan. Först kollade vi VM-finalen som sverige vann och sen kom jersan och liza och så fixade vi oss. Sedan kom resten av tjejerna runt fem :) Hade jättetrevligt där innan. Sen tog vi oss till julfesten som började med underbart god mat, verkligen lyckat! Sen fortsatte de med sång och dans som vanlig. Jag drog hem med andreas runt ett så jag vet inte vad som hände efter.. Skulle tydligen varit lite kaos! Men iallafall för min del en jätte bra lördag!

Nu idag väntar städning och bara ta de lugnt och umgås med andreas som jag inte gjort på länge. Ska se till och träffa stickan också och prata lite :)

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0