Lördag!

Just nu sitter jag och kollar på skidskytte och fönstershoppar lite. Tittar runt på nelly och lite andra sajter för inspiration och sådant :) Åt frukost för ett tag sedan också.. Så snart är jag färdig för att dra till stan, Har en sista julklapp kvar att köpa och jag vet redan vad jag ska köpa! Så tänkte även kolla efter lite nyårskläder (även om jag redan har klänningar som jag kan använda).

Ikväll försker jag styra upp bowling och mat med några vänner men de går inte så bra. Får se hur kvällen slutar. Kommer iallafall sova hemma i ljungbyholm inatt, ska bli skönt faktiskt :) och imorgon är de ju match borta mot carlshamn sen tar v i lite jullov från innebandyn.

Såg denna klänningen på Nelly från märket Club L, kostar 399:-. För er som känner igen den finns de nästan en exakt likadan från topshop som bland annat Kenza har, (hittade den inte på hemsidan) bara att den kostar runt 1000-lappen.

Så detta var mitt tips till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0