Julveckan inleds idag!

Ja de känns som så, har många planerade dagar denna vecka vilket känns mycket skönt!

Måndag: Ta de lugnt, hjälpa andreas slå in julklappar och fixa klart de sista med mina. Vaccinera mig (om jag vågar) och sen träna ikväll, sista träningen innan uppehållet.
Tisdag: Göra en grej för föreningen och hjälpa till att packa kassar ute i lindsdal. Sedan fira lite jul med andreas familj, byte lite julklappar o så.
Onsdag: Fira lite mini jul med min familj plus andreas så de kan byta julklappar. Hjälpa till att pynta granen hemma. Sen på kvällen ska bara jag och älskling fira jul tilsammans.
Torsdag: Julafton hemma i ljungbyholm med familj och släkt. Mysigt ska de bli, för jag har sådan julkänsla i år :)
Fredag: Förhoppningsvis lite utgång!
Lördag&söndag: Förhoppningsvis åka ner till skåne o hälsa på farfar och släkten på pappas sida.

Kan bli så att vi åker till skåne på fredagen, men jag hoppas de blir lördag. Vill ju gå ut på juldagen i kalmar!

en fin bild på mig&min syster som förövrigt kommit hem idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0